center> center>
وبلاگicon
ange persianrank.ir -->
وبلاگicon

 

باور نکن

 

باور نکن تنهاییت را

من در تو پنهانم ،تو در من

از من به من نزدیک تر تو

از تو به تو نزدیک تر من

 

باور نکن تنهاییت را

تا یک دل و یک درد داری

تا در عبور از کوچه عشق

بر دوش هم سر میگذاریم

 

دل تاب تنهایی ندارد

باور نکن تنهاییت را

هر جای این دنیا که باشی

من باتوام تنهای تنها

 

من با توام هرجا که هستی

حتی اگر با هم نباشیم

حتی اگر یک لحظه یک روز

با هم در این عالم نباشیم

 

این خانه را بگذار و بگذر

با من بیا تا کعبه دل

باور نکن تنهاییت را

من با تو ام منزل به منزل

 

 

 

دلت با منه

 

ازم دوری اما دلت با منه

ازت دورم اما دلم روشنه

 

تو چشمای تو عکس چشمامه و

تو چشمای من عکس چشمای تو

 

تو این لحظه هایی که دورم ازت

همه خاطره هامونو خط به خط

 

دوباره تو ذهنم نگاه میبکنم

دارم اسمتو هی صدا میکنم

 

کی گفته از عشق تو دست میکشم

دارم با خیالت نفس میکشم

 

چه حس عجیبی چه آرامشی

تو هم باخیالم نفس میکشی

 

میدونم تو هم مثل من دلخوری

تو هم مثل من بغضتو میخوری

 

نگاهت پر از حف و درد دله

ولی خب تموم میشه این فاصله

 

دوباره مثه اون روزای قدیم

که باهم تو بارون قدم میزدیم

از احساس هم دیگه حض میکنیم

 زمین و زمانو عوض میکنیم

 

کی گفته از عشق تو دست میکشم

دارم با خیالت نفس میکشم

 

چه حس عجیبی چه آرامشی

تو هم باخیالم نفس میکشی…

 

 

 

جوونی

 

لالایی می خونم روتو می پوشونم

بی ترس  و اضطراب با من بری به خواب

 

جوونم کن اگه جرم جوونی

جوونی کن که پامون گیر باشه

فقط تقدیره که می شه همیشه

دعا کن عشقمون تقدیر باشه

 

تو داری خالق اون لحظه می شی

که من شادم سر راه نگاهت

 از اینجاهاله ی ماه ُ نگاه کن

ببین امشب چقدر ماهه نگاهت

 

تو نزدیکی که دنیا دور می شه

آدم با عشق تو مغرور می شه

خیالم راحته هستی و هر شب

تو آغوش خودم خوابی همیشه

 

لالایی می خونم، رو تو می پوشونم

بی ترس و اضطراب با من بری به خواب

آدم بدون روح  می مونه روی آب

عادت هر شبو با من بری به خواب

 

لالایی می خونم، رو تو می پوشونم

بی ترس  و اضطر اب با من بری به خواب

من با تو روشنم تنها به من بتاب

دست منو بگیر با تو برم به خواب

 

جوونم کن اگه جرم جوونی

جوونی کن رو دنیـــآ پا بزارم

تو آغاز همین پایان خوبی

چه روزهای قشنگی با تو دارم

 

بگو چشم هامو رو دنیا ببندم

بزار چیزی به غیر از تو نبینم

فقط دور تو می چرخم همیشه

تو خورشیدی و من کل زمینم

 

چجوری پنجره بازه به بیرون

تو خوابیدی ولی بیدار شیشه

ببین احساس دیروز من و تو

چه احساس قشنگی داره می شه

 

لالایی می خونم روتو می پوشونم

بی ترس  و اضطراب با من بری به خواب

آدم بدون روح می مونه روی آب

عادت هر شبو با من بری به خواب

 

لالایی می خونم رو تو می پوشونم

بی ترس  و اضطراب با من بری به خواب

من با تو روشنم تنها به من بتاب

دست منو بگیر با  تو برم به خواب 

 

دست منو بگیر با تو برم به خواب

 

 

لحظه ی  آخرین


برام دعا کن عشق من،همین روزا بمیرم

آخه دارم از رفتنت، بدجوری گر میگیرم


دعا کنم که این نفس تموم شه تا سپیده

کسی نفهمه عاشقت چی تا سحر کشیده


این آخرین بار عزیز ، دستامو محکمتر بگیر

آخه تو که داری می ری، به من نگو بمون نمیر


داری میای یه باغ سبز ، درش به روت باز هنوز

من باغ سوختم نازنین، باشه برو با من نسوز


اگه یه روز برگشتی و گفتن فلانی مرده

بدون که زیر خاک سرد حس نگات رو برده


گریه نکن برای من قسمت ما همینه

دستام رو محکمتر بگیر لحظه ی  آخرین اینه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 دی 1393 ا 13:7 نويسنده : mahdi ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.