center> center>
وبلاگicon
ange persianrank.ir -->
وبلاگicon

خواب پریشون

 

 

خواب پریشون

 

به من فرصت بده خوبم ، به من که بی تو می میرم

از این فاصله ها از این جدایی خیلی دلگیرم

 

ببخش این سادگی هامو ، اگه از تو جدا بودم

تو عاشق بودی اما من ، گرفتار خودم بودم

 

ببخش اگه نشد حتی ، یه بار بگم دوست دارم

خودم حتی خودم خستم ،از این سکوت مرگبارم

 

از این خواب پریشونم ، از این فکرهای آلوده

از این احساس تردیدی ، که وقتی هستی نابوده

 

نگاهت عاشق و زیباست ، دلت اندازه ی دریاست

دلیل هرچی هست اینجا ، هنوز عشقت پا برجاست

 

چشای پاک و معصومت ، کسی جز من نمی بینمه

که بعده این همه مدت ، هنوز عشقت شیرینه

 

دلم از این قفس خونه ، از این دلتنگی داغونه

چقد دلگیر بی چشمات ، در و دیوار این خونه

 

مثل چراغ این خونه ، تا وقتی نیستی خاموشم

تا وقتی نیستی بار عشق ، یه کم سنگین رو دوشم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 دی 1393 ا 13:1 نويسنده : mahdi ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.