center> center>
وبلاگicon
ange persianrank.ir -->
وبلاگicon

 

شعر عاشقانه

 

 

ماه

 

نخوابی آسمون امشب ، که من بیدارـه بیدارم

یه امشب دل به من بسپار ، که من جای تو می بارم

 

نخوابی آسمون امشب ، که من در بند تقدیرم

ببین دلتنگ ـه دلتنگم ، دارم از غصه می میرم

 

تو که تنها نمی مونی ،  تو قلبت ماه و خورشید ـه

ولی من بی کس و تنهام ، یکی ماهـَم رو دزدیده

 

دلم با اون یه دریا بود ، ولی آتیش به دریا زد

یکی رفت پیش عشق من ُ و خودش رو جای من جا زد

 

حالا از چشم بارونیم ، شبا هی غصه می باره

تو خوش باش آسمون هر شب که ماه تنهات نمی ذاره

 

نخواب ای آسمون امشب ، کمی با من مدارا کن

همه دنیامـو گم کردم ، بگرد ماهـَم رو پیدا کن

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 دی 1393 ا 12:59 نويسنده : mahdi ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.